Hoe upload ik een document?

Je bent hier:
< Alle onderwerpen

Je gaat naar Mijn.IkWerkindeZorg.nl, vult je inloggegevens in en klikt op ´Ga verder´. Je scherm opent op het dashboard. Bovenaan de pagina, rechts naast ´Dashboard´, zie je ´Portfolio´ staan. Klik op ´Portfolio´ en vervolgens op het oranje icoontje (poppetje met potlood). Je eigen Digitale Portfolio wordt geopend op je scherm. Klik op het tabblad ´Mijn documenten´.

Dit is de plek waar je documenten kunt uploaden, maar ook bewerken wanneer ze al in je Digitale Portfolio staan.

Om een nieuw document te uploaden, klik je op het grijze icoontje (plusje). Er opent een invul-scherm.
Het is belangrijk dat je alle velden invult, anders kan het document niet worden opgeslagen.
Kies het type document (Profielfoto, Certificaten, Diploma of VOG-verklaring) dat je wilt uploaden door te klikken op het grijze driehoekje. Klik vervolgens op ´Bestand:´ en zoek en selecteer het bestand dat je wilt uploaden vanaf je computer. Vervolgens kies je zowel een ´Datum van ingang´ (datum van vandaag of in de toekomst) als een ´Verloopdatum´ (moet in de toekomst liggen). Wanneer je alle vier de velden hebt ingevuld, klik je op ´Opslaan´.

Je hebt nu een document toegevoegd aan je Digitale Portfolio. Op deze manier kun je alle benodigde en relevante documenten uploaden.

Voor alle documenten geldt: na het verstrijken van de ´Verloopdatum´ zal het systeem je een melding geven in je Digitale Portfolio. Het document wordt dan verplaatst naar verlopen documenten.

Vorige Hoe plaats ik een bericht in de IkWerkInDeZorg Community?
Inhoudsopgave