Matching

Voor de zorgorganisatie

Altijd beschikking over zorgprofessonials

Onze expertise op het vlak van zorg en matching, in combinatie met ons unieke online platform, maakt ons de ídeale partner bij het opvangen van pieken in de zorgvraag binnen uw organisatie.

Je hoeft als zorgorganisatie niet langer zelf op zoek naar beschikbare zorgexperts; onze matchers nemen dit graag van je over. Dit scheelt veel zoekwerk. 

Bij een geslaagde match, krijgt jouw organisatie online inzicht in alle (verplichte) informatie die nodig is om de administratieve afwikkeling efficient te kunnen doen.

Voordelen voor zorgorganisatie

We zetten ons hard in om zorgorganisaties te ondersteunen. Hieronder vind je een overzicht van de voordelen als je met ons platform samenwerkt. 

Weet wie er komt

Ons platform is volledig online beschikbaar. Je krijgt als organisatie digitale toegang, waardoor altijd in te zien is welke ZZP-er bij jullie organisatie aan het werk gaat of ingezet is geweest. 

Keuze uit vele experts

Het is ons werk om nieuwe zorgprofessionals te vinden, die zich flexibel willen inzetten binnen de zorg. Wekelijks schrijven we nieuwe mensen in, die diverse achtergronden en expertise hebben.

Gescreende zorgverleners

Omdat we zelf uit de zorg komen, weten we hoe belangrijk het is dat je zorgverleners hun werk goed uitvoeren. We hebben met alle zorgverleners dan ook een intakegesprek en ze moeten bij ons hun VOG en diploma's uploaden en actueel houden. 

Voorkom onderbezetting

Plotseling een piek in hulpvraag? Door bijvoorbeeld zwangerschap, ziekte of simpelweg meer vragen. Onze ingeschreven zorgprofessionals staan klaar om de piek op te vangen,. Zo wordt het eigen team niet overbelast of loop de wachtlijst niet op 

Integratiemogelijkheden

Ons platform biedt de optie om zelf bestanden te genereren, die gebruikt kunnen worden voor de (automatische) verwerking in boekhoudsystemen.

Overeenkomsten goed geregeld

Voor zorgverleners die definitief bij ons ingeschreven worden, verzorgen wij de juiste raamovereenkomsten en eventuele verwerkersovereenkomsten.

Eenduidige facturatie

Wij verzorgen de facturatie namens de professionals. Deze bevatten daardoor alle gewenste en verplichte gegevens. Optimale verwerking? Geef dan bij de aanvraag alvast het kostenplaatsnummer op, zodat deze ook wordt vermeld.

Bouw je eigen flexpool

Continuïteit in de zorg is belangrijk. Daarom kijken we altijd eerst of een zorgprofessional al eerder ingezet is bij een zorgvrager of organisatie. Zodoende kan er per hulpvraag een pool van vaste flexkrachten worden gecreëerd.

Vragen en antwoorden

Op dit moment matchen wij vooral ten behoeve van de jeugdzorg en gehandicaptenzorg, waarbij we gezinsbreed kijken. De zorgorganisaties waar we nu mee matchen zijn vooral gericht op kinderen in de basisschoolleeftijd en hun ouders. Dat betekent dus ook dat we vele professionals in ons bestand hebben staan die flexibel in te zetten zijn voor aanbod voor ouders (volwassen GGZ). Daarnaast is er de mogelijkheid om via ons gematcht te worden aan plekken binnen de kinderopvang en Integrale Kindcentra (peuterspeelscholen).

We richten ons nu vooral op de zorgverleners met een MBO 3+, HBO, WO en WO+ opleidingsniveau. Daarbij screenen we op een SKJ-registratie of een BIG-registratie. We werken vooral samen met social workers (SPH), verpleegkundigen, orthopedagogen, psychologen, artsen en paramedici. Specifieke expertise hebben we op het gebied van geboorte – en jonge kind zorg, psychotrauma, complexe jeugdzorg, pleegzorg, gehandicaptenzorg en enkelvoudige klachten die binnen de 1e lijn behandeld kunnen worden. 

Professionals die zich aanmelden krijgen via een online module informatie over het matchen en het zelfstandig zorgverlenen. Belangrijk is dat zij achter onze visie staan, wat betekent dat je als zorgverlener tijd en ruimte maakt om naast de uitvoer van je werkzaamheden, te blijven investeren in persoonlijk ontwikkeling en eigen reflectie.  Als zij naar aanleiding van de informatie nog steeds geinteresseerd zijn en voldoen aan de gestelde criteria, krijgen ze een intake met een van ons.  Indien beide partijen na de intake positief zijn, kan de inschrijving voltooid worden. 

Zorgverleners kunnen direct na een gewerkte dienst de uren in het systeem indienen. Heb je meer gewerkt dan ingepland, dan kun je dit laten weten. Onze matcher zorgt dat dit afgestemd wordt met de opdrachtgever.

Wij verwerken de ingediende uren tot een factuur en sturen deze naar de opdrachtgever. Indien er meerdere zorgverleners via ons platform ingezet zijn bij opdrachtgever, krijgt je als opdrachtgever ook een totaal factuur zodat je totaal overzicht hebt en houdt over de uitgezette diensten. 

Jazeker, op het moment dat je met ons een samenwerking aangaat zorgen we dat je zo min mogelijk administratieve tijd kwijt bent. Het automatisch verwerken en zorgen voor een koppeling met jullie systemen is dan ook een optie. 

Uiteraard dien je bij ons aan te geven als je een nieuwe dienst beschikbaar hebt. Dit kan op verschillende manieren. Onze matchers staan je graag te woord, maar je mag de zorgaanvraag ook digitaal aan ons doorgeven.  Ons systeem is zo ingericht dat je met een minimale inspanning je zorgaanvraag zo duidelijk mogelijk weg kan zetten. 

We zijn elke werkdag bereikbaar. Daarbij hebben we een dienst die zorgt dat zorgvragen en professionals aan elkaar gematched worden, en we hebben een helpdesk voor technische vragen. 

Enerzijds doen we dit door goed te screenen (zie ook onze intakeprocedure) en we bieden de professionals de mogelijkheid om via ons platform geschoold te worden zodat ze hun kennis kunnen onderhouden. 

Nee, dat hoeft niet. Zorgverleners kunnen zich inschrijven voor het tarief dat jullie aanbieden. We volgen wel of de tarieven die aangeboden worden marktconform zijn. 

Staat jouw vraag er niet tussen? Of wil je nog wat meer toelichting. Neem dan contact met ons op.